Gelir Vergisi Kanunu’nda Yer Alan Maktu Tutarlar 2026 Yılı İçin Artırıldı

Gelir Vergisi Kanunu’nda yer alan ve 2026 yılında uygulanacak bazı ve had ve tutarlar artırıldı.
Gelir Vergisi Kanunu’nun 123 üncü maddesi hükmü uyarınca, aynı Kanunun 9/10, 21, 23/8, 23/10, 31, 40/1, 40/7, 47, 48, 68, mükerrer 80, 82, 86 ve 103 üncü maddelerinde yer alıp, 2024 yılında uygulanan had ve tutarların 27/11/2025 tarihli ve 33090 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği (Sıra No: 585) ile 2025 yılı için % 25,49 (yirmi beş virgül kırk dokuz) olarak tespit edilen yeniden değerleme oranında artırılması suretiyle belirlenerek, 2026 takvim yılında uygulanacak olan had ve tutarlar Hazine ve Maliye Bakanlığınca çıkarılan ve 31 Aralık 2025 tarihli ve 33124 (5. Mükerrer) sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan 332 Seri No’lu Gelir Vergisi Genel Tebliği’nde ilan edilmiştir.

İlgili sirküleri görüntülemek için linke tıklayın:
https://www.turmob.org.tr/sirkuler/detailPdf/c1bb99dd-0b47-4072-b2a3-f62c992cb53c/gelir-vergisi-kanunu-nda-yer-alan-maktu-tutarlar-2026-yili-icin-artirildi-

spot_img

Diğer Yazılar

Çalışmanın Ne Kadarının İşyerinde Ne Kadarının Uzaktan Olduğu ile Çalışma Saatleri...

İş görme ediminin ne kadarının işyerinde ne kadarının uzaktan çalışma şeklinde olacağı ile çalışma saatleri işçi ile işveren arasında yapılan...
Devamını Oku
SGK’ ya yasal ödeme süresi geçmiş borçları özel kanunlara göre yapılandırılan ve 6183 sayılı Kanun'un 48'inci maddesi kapsamında tecil edilen,...
Turizm İşletmesi belgesine sahip özel sektöre ait konaklama tesisi işyerlerinde 01/05/2026-31/12/2026 dönemi için sigortalı başına 3.500 TL destek verilecektir. Bu...