2026 Damga Vergisi Tutarları

71 seri No’lu Damga Vergisi Genel Tebliğ ile vergiye tabi kağıtların 2026 yılında tabi olacakları maktu damga vergisi tutarları % 18,95 oranında arttırıldı.
2026 yılında beyannamelerden alınacak damga vergisi tutarları aşağıdaki gibidir.
Beyanname Türü Tutar
Yıllık gelir vergisi beyannameleri (1.189,50 TL.)
Kurumlar vergisi beyannameleri (1.605,80 TL.)
Katma değer vergisi beyannameleri (791,00 TL.)
Muhtasar beyannameler (791,00 TL.)
Diğer vergi beyannameleri (damga vergisi beyannameleri hariç) (791,00 TL.)
Gümrük idarelerine verilen beyannameler (1.605,80 TL.)
Belediye ve il özel idarelerine verilen beyannameler (588,80 TL.)
Sosyal güvenlik kurumlarına verilen sigorta prim bildirgeleri (588,80 TL.)
Muhtasar ve prim hizmet beyannamesi (939,70 TL)
spot_img

Diğer Yazılar

Çalışmanın Ne Kadarının İşyerinde Ne Kadarının Uzaktan Olduğu ile Çalışma Saatleri...

İş görme ediminin ne kadarının işyerinde ne kadarının uzaktan çalışma şeklinde olacağı ile çalışma saatleri işçi ile işveren arasında yapılan...
Devamını Oku
SGK’ ya yasal ödeme süresi geçmiş borçları özel kanunlara göre yapılandırılan ve 6183 sayılı Kanun'un 48'inci maddesi kapsamında tecil edilen,...
Turizm İşletmesi belgesine sahip özel sektöre ait konaklama tesisi işyerlerinde 01/05/2026-31/12/2026 dönemi için sigortalı başına 3.500 TL destek verilecektir. Bu...