SGK Prime Esas Kazanç Üst Sınırı Asgari Ücretin 7.5 (Yedi Buçuk) Katından 9 (Dokuz) Katına Yükseltildi

5510 Sayılı Kanunun 82 inci maddesinde belirtilen sigorta primine esas kazanç üst sınırı asgari ücretin 7,5 (Yedi Buçuk) katından asgari ücretin 9 (Dokuz) katına yükseltilmiştir.
Söz konusu uygulama 01.01.2026 tarihinden itibaren yürürlüğe gireceğinden 2026 yılı Ocak ayı bildirgesi/beyannamesinden itibaren geçerli olacaktır.
spot_img

Diğer Yazılar

Çalışmanın Ne Kadarının İşyerinde Ne Kadarının Uzaktan Olduğu ile Çalışma Saatleri...

İş görme ediminin ne kadarının işyerinde ne kadarının uzaktan çalışma şeklinde olacağı ile çalışma saatleri işçi ile işveren arasında yapılan...
Devamını Oku
SGK’ ya yasal ödeme süresi geçmiş borçları özel kanunlara göre yapılandırılan ve 6183 sayılı Kanun'un 48'inci maddesi kapsamında tecil edilen,...
Turizm İşletmesi belgesine sahip özel sektöre ait konaklama tesisi işyerlerinde 01/05/2026-31/12/2026 dönemi için sigortalı başına 3.500 TL destek verilecektir. Bu...